Regulamin

REGULAMIN SKLEPU WWW.MEEYOU.PL

 


1.INFORMACJE OGÓLNE

 

Właścicielem sklepu www.meeyou.pl jest

Ewelina Kostrzewska ul.Okólna 24/113, 05-270 Marki

NIP: 1251630911 REGON: 360747473

 

2.SPRZEDAWANY TOWAR

 

 

Wszystkie oferowane przez Nas produkty są nowe. Niekiedy odcień koloru sprzedawanego produktu może różnić się nieznacznie od rzeczywistości,może to być spowodowane np.różnymi rodzajami monitorów. Tabela rozmiarów podana na aukcji jest orientacyjna, długości wkładek są poglądowe, ponieważ wymiar oraz krój może różnić się w zależności od producenta. Prosimy zwracać uwagę na informację dotyczącą numeracji, która podana jest przy każdym produkcie. Jeśli potrzebujesz pomocy przy wyborze odpowiedniego rozmiaru skontaktuj się z nami meeyoumoda@gmail.com Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówienia w przypadku gdyby towar okazał się wadliwy, a wada ta zostanie wykryta przez nas przed wysyłką. Wówczas Klient zostanie niezwłocznie o tym fakcie poinformowany, a wszystkie wpłacone przez niego pieniądze zostaną zwrócone niezwłocznie na jego rachunek bankowy.

 

 

3. KONTO

 

1.Do założenia konta niezbędne jest wypełnienie formularza kontaktowego z podaniem danych personalnych Klienta zgodnie z formularzem. Do każdego konta zostaje przydzielony indywidualny login oraz hasło. Założenie konta jest dobrowolne i nieobowiązkowe.

2.Istnieje możliwość dokonywania zakupów nie posiadając konta.

3.Plusem posiadania konta jest możliwość podglądu statusu realizacji zamówień, podgląd historii zakupów,brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach , możliwość otrzymania rabatów ,kuponów promocyjnych informacje o nowościach i promocjach.

 

 

4. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

 

 

1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem internetu w formie umowy zawartej na odległość pomiędzy (Kupującym),a sklepem(Sprzedającym). Zamówienia można składać w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Klient może również złożyć zamówienie telefonicznie lub meilowo od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00.Wszystkie zamówienia są realizowane w dni robocze.

2.Istnieją dwie możliwości złożenia zamówienia w sklepie internetowym: a) założenie konta z loginem i hasłem b) złożenie zamówienia bez konieczności zakładania konta. W obu przypadkach do złożenia zamówienia niezbędne jest wypełnienie formularza zamówienia.

3.Wypełnienie formularza zamówienia jednoznaczne jest z zawarciem przez Kupującego umowy sprzedaży i akceptacją regulaminu sklepu.

4.Podane na stronie ceny są cenami w polskich złotych i zawierają obowiązujący podatek VAT. 5.W podsumowaniu zamówienia widnieje informacja o łącznej cenie przedmiotu zamówienia oraz o kosztach dostawy. O wszelkich kosztach Klient jest informowany w trakcie wypełniania formularza zamówienia. 6.Po przyjęciu zamówienia Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta o przyjęciu zamówienia do realizacji. Potwierdzenie nastąpi poprzez przesłanie Klientowi wiadomości e-mail na adres poczty elektronicznej który został wpisany przez Klienta do formularza podczas składania zamówienia. 7.Zamówienie zostaje zapisane w systemie sklepu internetowego jako dowód zawarcia umowy. Zastrzegamy sobie prawo do nie łączenia kilku zamówień. Chyba, że strony ustalą inaczej.

 

 

5.WARUNKI PŁATNOŚCI

 

1. Płatności za zakupione towary można dokonywać na numer konta bankowego podanego poniżej zwykłym przelewem lub za pomocą szybkich płatności internetowych Przelewy24.pl ,PayPal lub payU.

Ewelina Kostrzewska

Mee-you

ul. Okólna 24/113, 05-270 Marki

PekaoSA : 79 1240 2887 1111 0010 4989 1422

Uwaga: Na wpłynięcie przedpłaty czekamy 3 dni robocze od złożenia zamówienia. Po upływie 3 dni zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia.

2.Płatność gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki "Informujemy, że zawarcie umowy sprzedaży i wybór płatności gotówką za pobraniem przy odbiorze przesyłki z zakupionym towarem rodzi obowiązek odbioru towaru i zapłaty. W razie odmowy odbioru przesyłki pobraniowej, Sprzedającemu przysługiwać będzie roszczenie o naprawienie szkody tj. roszczenie o zapłatę kosztów przesyłki do Klienta i przesyłki zwrotnej".

 

 

6. TERMIN PŁATNOŚCI

 

 

1.W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży. Po przekroczeniu tego terminu umowa Sprzedaży zostaje zerwana z winy Klienta.Zastrzegamy sobie prawo do anulowania zamówienia.

2.W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką za pobraniem Klient zobowiązany jest do dokonania płatności gotówką przy dostawie.

 

 

7.KOSZTY WYSYŁKI

 

 

1. 14 zł przy wpłacie na konto (przelew tradycyjny,przelew online:Przelewy24.pl,paypal,payU)

2. 16 zł wysyłka pobraniowa - płatne przy odbiorze

3.Na zakupy powyżej 399,00 zł obowiązuje darmowa przesyłka na terenie całego kraju.

4.Niezależnie od ilości zakupionych sztuk za przesyłkę płacisz tylko raz.

 

 

8.DOSTAWA ZAMÓWIENIA

 

1.Czas realizacji zamówienia 1-2 dni roboczych od daty zaksięgowania pieniędzy na koncie lub wyboru płatności za pobraniem.zamówienia nadawane są za pośrednictwem Firmy Kurierskiej DPD od momentu wysłania przesyłki średni czas oczekiwania 1-2 dni roboczych (zwykle 24h)

2.Dostawa produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz poza granicami Kraju wg cennika poczty polskiej lub firmy kurierskiej.

3.Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy produktu są jawne i zawarte są w zakładce „Dostawa i Płatności" oraz w trakcie składania Zamówienia.

4.Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową,nie ma możliwości odbioru osobistego.

5. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia uszkodzenia przesyłki niezbędne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Sprzedawcy poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem uniemożliwi wszczęcie procedury reklamacyjnej, a tym samym zwrotu towaru.

 

 

9.WYMIANY/ZWROTY/REKLAMACJE

 

WYMIANA TOWARU

Jeśli zamówiłaś/eś produkt i okazał się np. za mały i jesteś zainteresowana/y wymianą na inny rozmiar,albo chcesz wymienić produkt na inny,skorzystaj z procedury zwrotu i zamów nowy produkt. W sklepie www.lilonka.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy)wybranych artykułów,następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia. Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie nawet w tym samym dniu co dokonałaś/eś zwrotu produktu.W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model,rozmiar i kolor. Pamiętaj aby nowe zamówienie opłacić przypadku wyboru płatności przelewem,PayU,PayPal,kartą kredytową lub przy wyborze opcji za pobraniem.

 

ZWROT (ODSTĄPIENIE OD UMOWY)

Klient (konsument) ma prawo odstąpić od niniejszej umowy sprzedaży zakupionych w sklepie www.lilonka.pl produktów w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.W Ustawie z dnia 30.05.2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 nr 827) Przyjmujemy jedynie nieużywane produkty.Możesz je przymierzyć jak w sklepie, ale uważaj, aby nie usunąć metek, ani nie ubrudzić ubrań. Buty powinny być sprawdzane na miękkim podłożu np.: dywanie.

 

ABY ZWRÓCIĆ PRDUKT NALEŻY:

1. Spakować produkt(y) wraz z uzupełnionym formularzem “odstąpienia od umowy” - jest on na tej samej stronie co dowód zakupu. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy tzn. produkt powinien być odpowiednio zapakowany oraz zabezpieczony (produkt proszę zapakować w kopertę bąbelkową,foliopak,paczkę) Niedostosowanie się do powyższych zaleceń może być podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.

2. Następnie wysłać na adres:

Ewelina Kostrzewska

Mee-you

ul. Okólna 24/113, 05-270 Marki

3. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, a w każdym razie nie pózniej niż 14 dni. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem 14 dni. Informujemy ,że będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów. Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

REKLAMACJE (NA PODSTAWIE PARAGONU I UZUPEŁNIONEGO FORMULARZA)

W celu zareklamowania produktu prosimy o skontaktowanie się z nami mailowo(meeyoumoda@gmail.com) Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki. Wraz z odsyłanym produktem należy przesłać dowód sprzedaży (paragon lub fakturę) oraz Formularz reklamacyjny dostępny tutaj Kupujący odsyła reklamowany produkt na swój koszt.

 

*Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek za pobraniem. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy fotografii i jej obrazu wyświetlanego na monitorze kupującego (w tym wszelkie równice w barwach towaru), nie stanowią podstawy reklamacji.

*Tabela rozmiarów podana na aukcji jest orientacyjna, długości wkładek są poglądowe, ponieważ wymiar oraz krój może różnić się w zależności od producenta. Prosimy zwracać uwagę na informację dotyczącą numeracji, która podana jest na karcie produktu (rozmiarówka typowa, zawyżona, zaniżona). Reklamacje z tego tytuł nie będą rozpatrywane, proszę wziąć to pod uwagę przy dokonywaniu zakupu.

*Nie można reklamować towaru, który posiada celowe lub przypadkowe uszkodzenia mechaniczne takie jak przecięcia,przebarwienia, obicia, otarcia,zadrapania. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzeniu towaru z winy użytkownika wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa Kupujący.

*Reklamacji podlega jedynie towar czysty, bezwonny i bez zabrudzeń – sklep ma prawo nie przyjąć reklamacji towaru, który nie spełnia podstawowych zasad higieny.

*Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od dnia ich wpłynięcia. Towar uszkodzony zostanie w pierwszej kolejności naprawiony, jeśli to nie będzie możliwe, towar zostanie wymieniony na nowy pełnowartościowy, a w przypadku braku dostępności danego towaru, sprzedający zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inne dostępne w sklepie towary. W przypadku reklamacji najpierw należy skontaktować się ze sklepem. Sklep ma prawo nie przyjąć żadnych nieuzgodnionych paczek z towarem.

 

 

11. KONTAKT

 

 


 

 

Obsługa klienta: 515836930


 

Adres e-mail: meeyoumoda@gmail.com


 

Adres korespondencyjny:

Ewelina Kostrzewska

Mee-you

ul. Okólna 24/113 05-270 Marki

 


 

 

 

12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

 

 

1.Dane klientów naszego sklepu są chronione przez Politykę Prywatności i nie są udostępniane żadnym osobą trzecim.Wykorzystywane są wyłącznie do realizacji zamówienia i kontaktu z Kupującym.

2.Korzystanie ze strony internetowej www.meeyou.pl jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu i Polityki Prywatności (Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych)

 

 

 

ZAKAZ KOPIOWANIA I ROZPOWSZECHNIANIA ZDJĘĆ ORAZ OPISÓW

Informujemy,że opisy zdjęcia nie mogą być kopiowane,przetwarzane i rozpowszechniane w całości lub w części bez naszej zgody jest zabronione i stanowi naruszenie praw autorskich. Podstawa prawna Dz.U.94 nr 24 poz.83,sprost:Dz.U.94 nr43 poz 170. Wszelkiego rodzaju kopiowanie,wystawianie czy jakiekolwiek używanie naszych zdjęć w celu zarobkowym lub prywatnym bez naszej zgody jest przestępstwem karanym przez prawo.

Informacje prawne

Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży.

Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.

aoksy front

ciuchy

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl